Härlig Måndag!

Idag är det måndag igen, måndagen den veckan då allting flyter som vanligt! Skola/förskola igen och Mattias är tillbaka på jobbet! ❤️ har haft ett mysigt jullov med mina hjärtan! 
Idag har jag hämtat hem min lille kille från sin pappa! Han värmer verkligen mitt hjärta med fina ord som -mamma, jag har saknat er och vill vara nära mest hela tiden! 😍
Även Viggo kommer hem idag, ska bli så skönt då han varit borta så länge! 
Jag har inte gjort mycket alls idag, utan tagit det rätt lugnt. Jag och Amanda tog en sovmorgon till efter 10 idag, så jag har tvättat ett par maskiner, och lagt in lite redan tvättad tvätt! Annars jäser vi mest, jag och dessa små i magen! Försäkringskassan ringde här i veckan och lämnade goda besked, all min sjukskrivning är godkänd och klar för utbetalning tom 17/4, känns så skönt! ☺️
Dagens mage, med två vildingar i magen som sparkar åt alla håll! Hur ska jag kunna hålla reda på vem som är vem? 😂





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0