Första dagen på nya året! ❤️

Som rubriken lyder, första dagen på 2018. Denna dag har varit så seg, vi startade dagen efter 10 imorse och har slappat hela dagen. Barnen har kollat på film, spelat och varit fantastiskt snälla hela dagen, extremt skönt då jag inte kan sova nu förtiden så jag har varit ofantligt trött!
Pojkarna är dessutom fortfarande sjuka, nu är det Jonathans tur (igen), skiten går bara runt! 😔 tur att det är jullov 1,5 vecka till ❤️

Men nu till det nya året, detta år har jag inga nyårslöften för jag håller dem iallafall inte! 😂 Men jag ska spendera min tid med dem jag tycker om och med denna fantastiska familj jag har! Detta år är även året jag och Mattias får två små till, tvillingar dessutom! 😍❤️
Och att trots allt tumult denna familj fått stå ut med så börjar vi äntligen komma helt på fötter, ha en helt normal vardag tillsammans med dessa fina barn vi har, den kan vara tråkig, kaosartad, hektiskt, en helt vanlig vardag! Jag känner mig så tillfreds just nu. ❤️
Nu ska vi avsluta denna första dag på det nya året med film och chokladpudding, den obligatoriska pizzan har vi redan ätit! 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0