Vecka 22 ❤️

(null)

Idag går vi in i vecka 22! ❤️
En vecka kvar tills det räknas som "livsdugliga" utanför livmodern. Ett stort delmål för mig! 

Dagarna rullar på i sin vanliga takt, bebisarna blir mer och mer livliga och jag både känner dem på magen och ser på magen när de har gympa därinne! ❤️ 
Vi har börjat kolla på vagn och bilbarnstolar, och vi har iallafall kommit fram till exakt vad vi vill ha för något, så ett steg i rätt riktning ☺️ Mattias är så otroligt engagerad och gullig, han googlar, kollar runt, läser recensioner och dividerar och har sig, han är fantastisk! ❤️
Det känns skönt att kunna ventilera graviditet här inne i min egen blogg så jag slipper prata med andra som är noll intresserade, här kan folk välja själva att läsa eller inte! 😂





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0