Så vem är jag?

Just exakt, vem är jag? Som skriver här... 
Caroline heter jag, är 32 år gammal och bor strax utanför Västerås med min sambo Mattias och våra 5 barn. 
3 är hans gossar sen tidigare förhållanden. En 6 åring, snart 8 åring och en 10 åring. 2 är mina sen innan, en tösabit på snart 13 år och en snart 6 åring. Full rulle! ❤️

Nu väntar vi även två små till, tvillingar som är beräknade i vår. Den 8 maj för att vara exakt, så halva tiden har gått nu! Hela familjen är helt klart förväntansfulla! 

Annars är jag en positiv, öppen och rak människa som ibland kan säga lite för mycket i stundens hetta, får ofta bita mig i tungan! 🙈Jag vill de flesta väl och jag hatar orättvisor och egoistiska människor. 

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0